I ♥ PAHANG
yesterday at 13:15. Facebook
Buah apakah ini.???..jangan jawab JAGUNG..sebab buntat dah jawab dulu..
I ♥ PAHANG
yesterday at 02:15. Facebook
I ♥ PAHANG
03/23/2017 at 04:09. Facebook
Belum ada jurugambar utk majlis bertunang @ perkahwinan aokmer? Okay nah LIKE LampuKilat Photography... Gi la usha-usha...

LampuKilat Photography

facebook.com
I ♥ PAHANG
03/20/2017 at 08:32. Facebook
Moh nengok bot laju berlumba kat Temerloh 25 Mac 2017...
I ♥ PAHANG
03/20/2017 at 04:22. Facebook
Kalau betul seperti yg dikatakan, mohon pihak JPJ (cawangan yg disebut) selasaikan isu berkaitan layanan pegawai kpd pelanggan dan etika bekerja. Nak pergi makan minum ke nak main HP ke selesaikan urusan pelanggan dulu...
I ♥ PAHANG
03/19/2017 at 03:26. Facebook
Pertemuan Dua Sungai..Kuala Tembeling
I ♥ PAHANG
03/18/2017 at 09:43. Facebook
Loghat Pahang di Warung..
I ♥ PAHANG
03/18/2017 at 04:13. Facebook
Pembunuh ini hari ini telah dituduh di mahkamah atas tuduhan memasukan kedalam badan dadah jenis syabu dan diikat jamin sebanyak RM5000 bersama 2 org penjamin. Dijangka dalam waktu terdekat akan dituduh di mahkamah atas tuduhan mengikut Sek 44 Akta Pengangkutan Jalanraya.
PIZZA HEART @ Jalan Beserah, Kuantan

BERBEZA dengan kafe lain, Pizza Heart tampil dengan kelainan apabila menawarkan pelbagai jenis piza berserta topping yang pasti memikat hati penggemarnya.

Terletak di Jalan Beserah di sini, pemiliknya, Nik Wan Abdul Shomad Wan Nik, 46, berani mengambil risiko untuk mempopularkan makanan orang Itali ini di kalangan warga Kuantan.

Kafe ini menawarkan harga...
View details ⇨
Siapa pemilik lori ni? Poyeng suruh owner bawok ke stadium... Dia dgn rodong2 nok bergambor dgn lori ni... Nok bagi jersi terrr... Terbaikkk...
[PART 2] Kiriman video Mohamad Izzuddin

Saya berkhidmat diluar Pahang, cube membiasakan anak saya dengan bahasa Pahang supaya die membesar walaupun diluar Pahang tapi masih boleh berinteraksi dalam bahasa Pahang yang tercinta...
[PART 1] Kiriman video Mohamad Izzuddin

Saya berkhidmat diluar Pahang, cube membiasakan anak saya dengan bahasa Pahang supaya die membesar walaupun diluar Pahang tapi masih boleh berinteraksi dalam bahasa Pahang yang tercinta...
Karnival Muhibbah & Ukhuwah anjuran Jabatan Agama Islam Negeri Pahang. Bertempat di Dataran Kubang Gajah, Temerloh. Bermula 21 - 23 Mac 2017 ini.
Awok dapat ngucuk??....pohhpaleh besor-besor.... Loghat Mana ni?
Semoga "sampah masyarakat" ni akan terima hukuman yg setimpal...

Mabuk dan dibawah pengaruh dadah serta memandu hingga menyebabkan kematian org lain... Kalau terlepas jugak tanpa hukuman yg berat boleh R.I.P lah undang2 Malaysia...
Moh dengor nasihat akok ni... Jangan kabo tak tahu pulokkk...

Pemilik asal post Athia Azbi
#copypaste

CUKAI PENGINAPAN HOTEL PULAK DAH

MALAYSIA DAN MENTERI MENTERI MANGKUK HAYUN SEMAKIN BODOH PER SAAT. ORANG LAIN MUNGKIN BODOH IKUT TAHUN. TAPI KALAU BY SAAT MEMANG PARAH.

Dah la bayar hotel dah ada tax . Tah cukai apa jadah lagi tambah. Cukai Penginapan ????? Maksudnya kau TIDUR PUN DAH KENA CUKAI !!!!!!!

Lepas ni CUKAI SUAP NASI, CUKAI KENTUT, CUKAI BUANG AIR BESAR, CUKAI...
View details ⇨
Mereka yang menggemari Musang King boleh datang ke Raub kerana raja buah tersebut telahpun mulai luruh mulai sekarang.Musang King akan berbuah selama lima bulan hingga Ogos ini di Raub, kata Hasan Jusoh Pengarah Lembaga Pertanian Persekutuan (FAMA), menurut beliau, Musim Gugur King telah bermula awal bulan ini, manakala durian kampung akan mulai luruh tidak lama lagi.
Harga ladang Musang King...
View details ⇨